Sitten itse näyttelyyn. Ensimmäistä kertaa vein itse koiran Voittajaan ja yllätykseksi ei edes paljoa jännittänyt. Tuomarina oli Elina Haapaniemi melkoisen tiukalla linjalla, jännityksen puute varmaan johtuikin siitä ettei ennakko-odotuksia juuri ollut. Sella oli kuitenkin Erittäin Hyvä saaden myös kivan arvostelun ja toisen sijan Juniori-luokassa. Tyttö oli vain jo kovin väsynyt matkustamisesta, niin esiintymisestä ei meinannut oikein tulla mitään. Seuraavalla kerralla sitten paremmin!
Mukava oli taas nähdä tuttavia kehän laidalla ja tutustua myös uusiin göötti-ihmisiin, erityisesti oli mukava nähdä Sellan Gena-siskoa sitten pentuaikojen!
Kiitokset vielä Saanalle junaseurasta :)

Kommentit